Home > Opleidingen op maat
ECT verzorgt groepsopleidingen, privé-opleidingen en Open-Kalenderopleidingen. In één van onze eigen leslokalen of binnen uw bedrijf (in-company).
Alle succesvolle en groeigerichte bedrijven streven naar maximale resultaten met een minimum aan kosten.
Bekwame werknemers die kwalitatief werk leveren is hierbij een absolute vereiste. Deze medewerkers beschikken vaak over heel wat specifieke kennis en ervaring. Daarom zoeken we, samen met u, naar juiste en evenwichtige informatietechnologie om deze kennis en ervaring optimaal aan te wenden.
ECT vertrekt steeds vanuit de bestaande kennis en ervaring, eigen aan het bedrijf. Indien nodig doen we een pre-testing van uw medewerkers. Vervolgens werken we in onderling overleg een maatpakket uit dat rekening houdt met uw verwachtingen en budget. Zo krijgen uw medewerkers enkel relevante informatie aangeboden tijdens hun opleiding en kan de opleidingsduur tot een minimum beperkt worden.
Een kleine investering maakt vaak een wereld van verschil!
Er zijn ongetwijfeld werknemers in uw bedrijf die een unieke positie innemen waardoor ze moeilijk deel kunnen nemen aan groepsopleidingen tijdens de kantooruren.
Speciaal voor deze medewerkers stelt ECT individuele maatpakketten samen die rekening houden met agenda's en beschikbaarheden. Dit biedt u een maximaal rendement op maat van het individu.
Individuele begeleiding zorgt bovendien voor een hoger leertempo waardoor de opleidingstijd minimaal is.
Geen probleem. Neem vrijblijvend een kijkje in ons gevarieerd cursusaanbod.
Voor eke cursist voorzien we aangepast cursusmateriaal.
Wenst u bijkomende informatie over onze opleidingsformules?
Neem dan contact met ons op.
Bel Sara op 0800/24 830 of contacteer ons via het contactformulier.
Wilt u zelf uw computertraining verzorgen? ECT verhuurt modern uitgeruste leslokalen en portable klassen op verschillende locaties.
Andere opleiding?
ECT biedt naast AutoCAD-opleidingen nog veel andere informaticacursussen aan, in onze leslokalen of in-company.
Open Kalender 2025 [PDF]